Лінійні крокові двигуни типорозміру 57мм і 86мм відповідають по посадочним розмірам і розміру фланця міжнародному стандарту NEMA23 і NEMA34 відповідно. Крок гвинта 8 мм.
Перетворення обертового руху крокового двигуна в лінійний може бути досягнуто за допомогою різних механічних зв'язок, таких як зубчато-рейкової, пасової передачі та ін. Всі ці конструкції вимагають різних механічних компонентів. Найбільш ефективним способом досягнення цієї мети - це зробити дане перетворення всередині самого крокового двигуна.
Лінійні крокові двигуни представляють собою поєднання крокового двигуна і гвинтової передачі, виконані в єдиному блоці. Поворот ротора крокового двигуна на один крок призводить до пропорційного лінійного руху гвинта. Переваги даних двигунів у їх простій конструкції, компактності і надійності, яка досягається за рахунок того, що двигун є безколекторним. Тому єдиними деталями, які можуть піддаватися зносу, це підшипник ротора і гайка.
Основні характеристики:
- Крок (кут повороту) - 1,8 º
- Похибка кроку - 5% (повний крок, без навантаження)
- Кількість фаз: 2
- Опір ізоляції 100МΩ min., 500VDC
- Робочий діапазон температур від -10°C до +50°C
- Діаметр гвинта: 8 мм
Модель | Ном. напруга, V | Ном. струм фази, A | Опір фази, Ω | Індуктивність фази, mH | Утримуючий момент, Nm | К-сть виходів | Довжина L, мм | Гвинт | Маса, кг | Ціна за шт. з ПДВ (грн.) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
SM86HT80-5504TL8-25 Акція | 6,0 | 5,5 | 0,46 | 4,0 | 4,6 | 4 | 80 | Tr10x8(P4) | 2,3 | 3116.22 2400 |
JK57HS56-2804 | 2,5 | 2,8 | 0,9 | 2,5 | 1,2 | 4 | 56 | TR10x4 L250 | 0,68 | 1653.01 |
JK57HS76-2804 | 3,1 | 2,8 | 1,1 | 3,6 | 1,89 | 4 | 76 | TR10x4 L250 TR10x8 L250 |
1,1 | 1567.16 |
JK86HS78-5504 | 2,6 | 5,5 | 0,46 | 4 | 4,6 | 4 | 78 | TR16x2 L550 | 2,3 | 2750.06 |
* - вказані ціни не є публічною офертою, носять виключно інформаційний характер і можуть відрізнятися від дійсних цін.
Коментарі
Прошу виставити 2 рахунки,на ТОВ ПРОТОН-ІТ,
з ПДВ
SM57HT56-2804TL8-25-1шт
SM57HT76-2804TL8-25-1шт
Вони в наявності?
Стрічка RSS коментарів цього запису