exclam1
 

Гібридний серводвигун Leadshine 573S20-EC-1000 більше не поставляється. Пропонуємо звернути увагу на аналогічний товар:

Гібридні серводвигуни JMC
 
jmc servo

Leadshine 573S20-EC-1000 є 3-фазним кроковим двигуном з інкрементальним енкодером (1000 ліній, EА+, EА-, EB+, EB- сигнали). Двигун поєднує в собі найкраще з серво- і крокових електродвигунів і забезпечує унікальні можливості і удосконалення для того, щоб запропонувати альтернативу використання сервосистем. При цьому вартість систем гібридного типу нижча в порівнянні з сервосистемами.

Гібридний серводвигун 573S20-EC виконаний із високоякісного матеріалу і може працювати плавно з дуже низьким рівнем шуму і нагрівання. Якщо використовувати його разом з драйвером (контролером) Leadshine HBS57, система позиціонування між двигуном і драйвером буде замкнутою. Ви ніколи не отримаєте втрати кроків, що може відбуватися в крокових системах незамкнутого типу.

Швидкість реакції і відсутності рискань (нерівномірної роботи) роблять двигун даного типу ідеальним для застосувань з використанням механізмів з ремінним приводом або механізмів низької жорсткості, де вібрація при зупинці двигуна буде не бажаною.

Ефективність роботи двигунів 573S20-EC забезпечується спільним використанням з гібридними серводрайверами Leadshine HBS57.

Основні характеристики енкодера:

  • Робоча температура: -40 – 100 0С
  • Номінальна напруга: 4,5-5 В
  • Вихідний струм: 1-5 mA
  • Частота зчитування показань: до 100KHz
  • Тип кабелю енкодера: HDD15 Male

Частотна характеристика двигуна:

  • Напруга живлення: 24-48 VDC
  • Рекомендований драйвер (контролер): HBS57

Гібридний серводвигун Leadshine 573S20-EC-1000, фото 2
Гібридний серводвигун Leadshine 573S20-EC-1000, фото 3
Модель К-сть фаз Крок (кут повороту) Струм фази, А Опір фази, Ω Індукт-сть фази, mH Утримуючий момент, Nm Довжина, мм Маса, кг Ціна за шт.
з ПДВ (грн.)
573S20-EC-1000 3 1,20 5,8 0,37 2 2 105 1,25

* – вказані ціни не є публічною офертою, носять виключно інформаційний характер і можуть відрізнятися від дійсних цін.